In vederea vanzarii / inchirierii unui imobil, se pot accesa multe cai de promovare. Va expunem aici cateva posibilitati, cu avantajele si dezavantajele fiecareia.
1. Online.
Cea mai simpla si la moda metoda de vanzare este in mediul online, pe diverse siteuri, atat cu plata cat si gratuite.
– Cele cu plata au avantajul ca prezinta oferta intr-un mod mai profesionist, ajutandu-va astel sa aveti un potential de incasare a unei sume de bani mai mare. De asemenea, lista de proprietari vs. agenti este mult mai bine definita. Dezavantajul este ca trebuie sa platiti, si ca dureaza un pic mai mult completarea tuturor campurilor solicitate.
– Cele gratuite au marele avantaj ca sunt fara plata. Dezavantajele: sunt pe plan national, deci anuntul dumneavoastra este o picatura intr-un ocean; sunt mult prea simpliste campurile de completat, si nu indruma vanzatorul spre realizarea unei oferte de calitate. Un alt mare dezavantaj este acela ca oricine poate declara orice, astfel ca multi „agenti” se declara drept proprietari ca sa fie contactati. Pentru un cumparator potential, aceasta practica malitioasa este descurajanta, astfel ca aveti marea sansa sa nu fiti sunati decat de agentii. Studiile arata ca respectivul client va apela direct la o agentie dupa o medie de 3 astfel de telefoane.
– Siteul propriu al agentiei imobiliare din Pitesti reprezinta o solutie de nisa. O solutie buna in acest moment pentru dumneavoastra, primind tot ceea ce este bun din celelalte optiuni, si lasand la o parte minusurile: este gratuit, prezinta oferta intr-un mod complet si complex in acelasi timp, expunerea de motive si atuuri este realizata in mod profesionist, iar expunerea in mediul online este una exceptionala (la momentul redactarii acestui articol,www.neaguimobiliare.ro se afla pe pagina 2 in cautarile google dupa criteriul „imobiliare Pitesti”).
2. Presa scrisa.
Ziarele locale sunt un instrument extraordinar de vanzare! Asta auzeam in urma cu 15 ani! Astazi nu va recomand. Cumparatorii pot fi segmentati in mai multe categorii de varsta si putere financiara. Sunt cei ce acum isi cumpara casa / apartamentul prin accesarea de credite (Prima Casa). Ca si varsta, acestia se incadreaza in ecartul 20-30 ani. Va sigur ca majoritatea celor din intervalul de varsta 20-30 de ani nu citesc ziarele locale zi-de-zi. Mai exista cei ce doresc marirea spatiului locativ, ceea ce se traduce prin pret mai mare, deci putere mai mare de cumparare, deci venituri peste medie.
Varsta intre 30-45 de ani. Cei ce castiga peste medie, cu siguranta au si o educatie, o cultura si viziune peste medie. Sunt oameni activi, tot timpul conectati la social-media si stiri live/online. Dau telefoane, se informeaza, cauta raspunsuri! Ati ghicit, nici ei nu prea citesc ziarele! Mai sunt cei care doresc sa cumpere o a 2-a locuinta (pentru inchiriat sau pentru copii – de viitor). Aici s-ar putea sa gasim cativa cititori de presa scrisa. Totusi, segmentul celor ce isi cumpara mai multe locuinte este unul foarte restrans, astfel ca si posibilitatea de a vinde unui astfel de client este foarte mica.
3. Banner publicitar.
Afisarea unui banner publicitar pe fatada imobilului este o cale buna de vanzare. Dintre avantaje este faptul ca vecinii si cei in tranzit prin zona pot vedea ca este disponibil la vanzare; isi pot face o prima impresie asupra imprejurimilor, pot face investigatii despre vecini, etc. In momentul in care va bat la usa, au deja o parte din teme facute. Dezavantajul este ca un astfel de banner va costa; afisarea sa aduce cu sine o violare a intimitatii caminului familial; veti fi agasati cu telefoane, cu necunoscuti la usa, cu de tot felul de clienti si intrebari, pe care nu le veti putea ocoli.
4. Din gura-in-gura.
Este o metoda care are succes, daca aveti noroc ca cineva sa caute tocmai in acel moment un imobil in zona. Este una dintre cele mai ieftine metode, si cea care prezinta cea mai mare incredere la prima intalnire dintre vanzator si cumparator. Dezavantajul este ca se bazeaza foarte mult pe noroc (probabilitate redusa ca informatia sa ajunga acolo unde trebuie, cand trebuie, si fara sa fie trunchiata).
5. Flyere.
Metoda implica postarea/impartirea de anunturi tiparite. Avantajul este ca are o arie de acoperire a potentialilor cumparatori mai mare decat cea din gura-in-gura. Dezavantajul este ca trebuie sa investiti in printarea lor, in lipirea si /sau impartirea lor. Periodic. Pentru ca tot timpul exista cineva care sa le rupa.
6. Accesarea unei baze de date.
Aceasta metoda este oarecum apanajul expertilor din domeniu, care, datorita segmentului de piata pe care lucreaza si a experientei si timpului indelungat, si-au putut construi o baza de date avand contacte ale potentialilor clienti. Daca aveti acces la o astfel de baza de date, felicitari!
7. Colaborarea cu o agentie imobiliara din Pitesti
Colaborarea cu „o agentie imobiliara din Pitesti” poate sa fie o adevarata aventura. Poate sa fie un real succes, sau poate sa fiu un esec de proportii. Totul tine de noroc, pentru un client neinformat.
In schimb, pentru un client care isi face timp sa se informeze, sa analizeze, sa caute raspunsuri, suntem convinsi 100% ca Neagu Imobiliare Pitesti este solutia ideala. In cele 7 metode de marketare aveti dezavantaje, pe fiecare tip. Prin colaborarea cu expertii nostri, veti avea solutii la toate:
– siteul agentiei imobiliare din Pitesti www.neaguimobiliare.ro este pe un loc bun in cautarile online, prezinta proprietatea intr-un mod profesional (atat fotografic cat si descrisptiv), iar pagina de oferte nu este „inundata” de sute de anunturi. Oferta dumneavoastra chiar iese in evidenta! din toate punctele de vedere!…si v-am spus ca toata munca pentru promovarea online este gratuita?!
– presa scrisa: acolo unde consideram oportun (in functie de imobil, segment de piata vizat, urgenta vanzare, etc), mergem noi la sediul ziarului si platim anunt pentru imobilul dumneavoastra
– banner publicitar: daca se doreste, Neagu Imobiliare Pitesti va poate pune la dispozitie banner publicitar. Prin postarea acestuia aveti numai de castigat: va scapam de toate acele telefoane sacaitoare (clienti care suna doar sa se afle in treaba), si aveti vizibilitate la vanzare in zona. Da, si aici tot gratuit!
– din gura-in gura: cu siguranta metoda este mult mai eficienta atunci cand este pusa in aplicare de agenti imobiliari intre alti agenti imobiliari, decat de dumneavoastra catre pensionarii de la scara blocului.
– flyere: ne asumam o astfel de metoda de vanzare agresiva; o vom face pana intreaga zona stie ca aveti de vanzare!
– accesarea unei baze de date de contacte: avem o astfel de baza de date, care este actualizata zilnic; oferta dumenavoastra va fi vizibila tuturor celor selectati din lista, in momentul postarii ei pe siteul neaguimobiliare.ro
– colaborarea cu o agentie imobiliara din Pitesti: veniti la noi! Aici gasiti totul! Mai simplu, mai usor si mai ieftin va asiguram ca nu veti gasi! Noi, echipa Neagu Imobiliare va oferim o relatie, nu va vindem o simpla adresa sau un numar de telefon!
.