- Actul de proprietate al imobilului, detinut de vânzător ( Contract V-C, Titlu de proprietate, Contract de schimb, Donație, Hotărâre judecătorească, Act de adjudecare, etc.);
- Cadastrul si intabularea – puse la dispozitie de catre vânzător ( toate imobilele dobândite începând cu anul 1999 au aceste înscrisuri obligatorii );
- Actele de identitate ale părților;
- Certificatul de atestare fiscală – se obţine de la Direcția de Impozite si Taxe Locale DITL de către vânzător si durează doar 15 minute din momentul in care ajungeti la ghiseu (în cazul în care impozitul este plătit la zi);
- Adeverința de la Asociația de Proprietari ( în cazul unui apartament in bloc) precum că nu există datorii la utilităti, spații comune, etc. – obtinerea sa este în sarcina proprietarului și se eliberează de către administratorul/președintele de bloc;
- Extrasul de Carte Funciara (pentru ante-contract cel informativ, și apoi cel de autentificare la semnarea Contractului propriu-zis) se obține de către notarul la care s-a programat tranzacția;
- Certificat energetic.